Предоставени услуги
- Visual identity
- CX and Content strategy
- Website design
- Design system
- CMS integration
За клиента
PetMall е най-бързо развиващият се зоомагазин в страната. Историята на бранда стартира през 2015 година, като иновативният подход и отличното представяне онлайн бъзро ги превърна в лидер на пазара. Интересното е, че това е един от малкото търговци, който стартира първо онлайн и след набирането на инерция, разшири пазара си към физически обекти в цялата страна.
Подход
Нашият подход към проекта бе да стартираме с най-необходимите компоненти на магазина и бърз time to market, с фокус към отлично потребителско преживяване и mobile first подход. Допълнително още от самото начало планирахме максимално ефективна структура и архитектура на съдържанието за максимално добри резултати в Google.
Синхронизация на данни
От самото начало на проекта бяхме наясно, че в центъра на успешен онлайн бизнес е отличната синхронизация на данни между различните системи и оптимизацията на оперативните разходи: оналйн магазин, ERP, куриеркси фирми и доставчици.
Именно по тази причина инвестирахме много време, за да постигнем почти 100% автоматизация на процесите и минимизиране на човешки труд по прехвърляне на данни и обработката на поръчки.
Отлично потребителско преживяване
При проектирането и дизайна на сайта заложихме на mobile first подход, като внедрихме най-съвременните тенденци в ползваемоста, за да могат потребителите лесно и удобно да пазаруват през мобилни устройства.
Персонализация на съдържанието
Всички знаем, че бъдещето на онлайн търговията е в персонализиране на предложенията към клиентите, съобразено с техните навици и покупки. Поставихме си за цел да изградим изключително персонално отношение към всеки потеребител. разбработихме алгоритми, които да анализират потребителските навици и да “предвидят” желанията на клиентите.
Нашият надежден партньор! Винаги са на линия при небходимост от гасене за пожари. Адекватни реакции в рамките на минути при сериозно натоварване, което се случва кампанийно, което е ключов момент, за да не рискувате маркетинговата си кампания. С визия за UX, както и мисъл за адаптиране спрямо нуждите на клиента.